2010 m. kovo 12 d., penktadienis

Smėlinis pyragas


Svarsčiau, kodėl šis pyragas tokiu pavadinimu..ir kartą, bevalgant šį pyragą toptelėjo mintis, kad pakraštėliai paskrudę ir trupa kaip smėlis..:) Gal taip manė ir recepto kurėjas, kuris man nežinomas, nes receptas seniai rastas kažkokiame laikraštyje. Pyragas nėra iš drėgnų, bet purus ir nesprangus. Man jis skanus, svarbiausia, kad ir kitas dienas jis išlieka toks pat skanus.

Reikės:

250 g margarino

1 stiklinės sukraus

2 stiklinių miltų

3 kiaušinių

pakelis pudingo miltelių (originaliame recepte buvo grietininis pudingas, bet aš kaskart keičiu, pvz nuo avietinio pyragas įgauna rausvą spalvą, šokoladinio rusvą)

1 arbatinis šaukštelis kepimo miltelių

Vaisių, uogų (džiovintų arba šviežių) (šioje vietoje taip pat improvizuoju, dedu arba ne, galima patarkuoti šokolado, labai tinka)

Kiaušinius sumaišau su cukrumi, miltus su pudingo bei kepimo milteliais. Margariną išlydau. Visus ingredientus sumaišau. Kadangi aš kepu silikoninėje formoje, tai jos niekuo netepu, kepant metalinėje reikia patepti riebalais. Klojame į formą pusę tešlos, tada pasirinktų vaisių, ar kaip jau minėjau šokolado ir ant viršaus užpilame likusią tešlą. Kepame 180 laipsnių temperatūroje, kol paruduoja. Šį kartą aš kepiau be jokio įdaro, paprastą keksą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą